13 juli 2013

Dagarna bara ...



... rusar iväg! Hinner inte med något annat än jobb. Men snart är jag ledig i två dagar och då ska jag försöka få till det med fikastunder med väninnor. Känns som att man har försummat de hela sommaren... 


Har tänkt att åka på lite loppis också. Kanske till Skultuna - Iittala Outlet. Se om man gör några fynd.


Men lediga dagar behövs till återhämtning också. Vila och hämta energi till nästa jobbpass...


Fast jag får ju mycket energi av att träffa vänner - fika och bubbla o babbla i flera timmar... 


Har ni märkt att solen går ner tidigare nu? Tjofs säger det bara och så försvinner solen här strax innan 22... Så trist.


Jag jobbar eftermiddagspass. Helt okej, för då får man långa sköna frukoststunder hemma... 


Idag var jag till mor och solade ett par timmar innan jag började jobbet ...


Så här såg mina naglar ut för 17 veckor sedan - så ser de inte ut idag... Men en dag så ska de bli så här fina igen. Lite svårt att ha de så nu när man spritar och tvättar händer typ tusen gånger om dagen...

Nu är det tandborstning och sängen. Supertrött. 

Ha en skön söndag! 

Kramen ~ Ina


Ps. Jag kan inte öppna vissa bloggar. Antingen har bloggen för många inlägg på första sidan så att internet står bara och tuggar - lika så med wordpress, den kan jag inte öppna alls... har för långsam uppkoppling tyvärr... så ni vet varför jag aldrig kommenterar hos några av er...  

2 kommentarer:

  1. På sommaren är det skönt att jobba eftermiddagspass så att man kan fylla på med sol på förmiddagen. Lycka till med att fynda!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Så snygga naglar skulle jag också vilja ha...tyvärr var det länge sen jag hade långa naglar!!
    Idag är det molnigt här och inte så varmt...så vi drar iväg hem för att tvätta lite.....
    Hoppas du har det bra min vän!!
    Kramis bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...