9 juli 2013

☺ Att borra i gustavianska skåpet känns ...



Jag och dotran satt nyss och fyllde i koderna på pepsi.se s hemsida. När man har fyllt i tio stycken koder så skickar Pepsi mobilhögtalare till oss. Vi har gjort det en gång tidigare, fyllt koder alltså. Idag gick vi till Ica för att hämta ut högtalarna men tyvärr så hade inte paketet kommit in än så vi får gå dit i morgon igen för att göra ett nytt försök. Jag ska visa hur de ser ut sen... 


Blandade bilder på min Instagram - inasposthus - heter jag där... 


Jo, jag ska låna en borrmaskin av bror. Jag ska borra i mitt gustavianska skåp. Känns lite läskigt men det är ett måste. Jag har sladdarna framför skåpet nu till tv:n och jag vill ha dem där bak. Jag ska borra ett flertal hål och sen tar jag en sticksåg och sågar upp en ruta eller en cirkel.. Det kommer säkert bli taikon men det är inte något som förhoppningsvis kommer att synas. 

Nu ska jag vila i soffan och kolla på tv. 

Ha det så gott!

Kramar ~ Ina

1 kommentar:

  1. Vilken söt klänning! Kul att den finns kvar. Du verkar så händig, så det kommer säkert att gå bra när du borrar i ditt fina Gustavianska skåp. Jag är så feg att prova sånt.
    Kram Carina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...