15 juli 2013

Armband ... ☆


Hej Humlor och Hallon! 

I förmiddags kom min väninna förbi en snabbis. Hon hade med sig en stor påse med egengjorda armband. Jättefina. Jag fick tre stycken fina och två av de ser Ni på bilden ovan. Sååå söta! Kolla in lilla hästen och lilla brevet och på den står det - Made With Love. 


Det som är så kul med dessa är att man kan mixa och matcha hur som helst. Färgerna jag har valt går ton i ton så de passar ihop även om det är i olika färger... 


Kolla in alltså. Man kan ha hela armen full med armband om man vill. 
Nästa jakt blir nog att försöka hitta en fin ställning av något slag till alla fina smycken. Bara att ha alla samlade i sig kan bli ett fint stilleben. Eller hur?


Ha det bra godingar!

Kramar ~ Ina

4 kommentarer:

  1. Jättefina armband
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. De armbanden var verkligen i min smak! Jättesnygga!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga armband och man kan aldrig få för många! Så roligt att mixa och matcha!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  4. Jättefin armband man kan aldrig ha för många enligt min mening.
    Vad duktig hon är din vän...KRAM Helena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...