22 juni 2013

Kallblodig mördare i Jämtland?



Hej Humlor! ♥ ♥
Allt bra i midsommarfirandet? Jag har en jobbar helg (igen) så jag är/blir inte sysslolös. Idag när jag kom hem från jobbet så såg jag att tre av mina mårbacka har börjat blomma. Men jag är inte så värst förtjust i färgen. Den är väldigt aprikos-rosa och det gillas inte. Jag har kanske fel jord? För dessa var ljusrosa förra sommaren så jag tycker att det har blivit något fel?


Ebba har varit lite rastlös idag. Tycker så synd om henne nu när hon har blivit innekatt. Tur har vi vädringsluckor att öppna så att hon kan sniffa in "dagens nyheter". 


Ebba var lite sur här tidigare då vi hämtade ner resväskan från vinden och ställde den i rummet. Hon vill INTE att vi ska åka iväg till fjällen. Jag börjar förstå varför då man sätter sig i godan ro i soffan här för en stund sedan och läser aftonbladet och finner detta! : 


Är det en mördare lös i Ljungdalen? Herre min skapare! Vi ska dit snart!
Ser otäcka scener från Morden i midsomer eller Lars Keplers hemska romaner framför mig. Huga! Ni får följa min spännande resa på instagram. 

Nu ska jag inte skrämma upp mig utan bara sitta och jäsa i soffan en stund innan sängen. I morgon jobbar jag till två sen hem och packa och städa. 

Ha det så gott! 

Kramen ~ Ina

1 kommentar:

  1. Oj ska du till Jämtland...det är ju ganska nära där jag bor (Medelpad)..,.har du rötter där eller ska du bara dit ändå ?
    Hoppas du får trevligt där iaf ;))
    Ha det gott min vän!
    Stor kram bia <3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...