1 juni 2013

Hälsa Ola-Conny!



God morgon bloggisar!
Denna morgon gick jag och dotran upp klockan fyra. Riktigt tidigt. Det är så att Ela har fått en Ullaredsresa av min syster i födelsedagspresent! Hur kul som helst. Men jag fick inte följa med utan det var deras resa. Jag bad dotra hälsa till Ola-Conny så jag hoppas att hälsningen kommer fram. ;-)


En vacker morgon över Vilhelmina Parken.

När Ela hade åkt klockan fem så gick jag till sängen bums igen. Vaknade med ett ryck kvart i åtta och kom på att jag ska också iväg. Min vän Gun-Britt kommer om en timme och vi ska till Dalarna på loppisvända. Hur kul som helst! Hoppas att jag gör lite fynd idag. Perfekt väder för detta också.


Ha det så fint mina bloggvänner!

Kram ~ Ina 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...