11 juni 2013

After Work i morgon!



Hej och hallå i stugorna!
Idag har jag haft en väldigt lång dag på jobbet. Har arbetat från morgon till kväll. Jag märker att man kommer i små trötthetssvackor men håller man sig på benen hela tiden så blir man inte så supertrött. Tur att man har kanonbra arbetskamrater som håller en igång. Det är så tråkigt att komma hem till nästan tomt kylskåp. Man hinner liksom inte handla. Får göra det på torsdag. Bossen undrade om det inte var dags att börja banta när han frågade efter min klädstorlek i morse så det är väl bara hålla kylen i detta skick kanske... 


Jag brukar inte gilla moln men idag har de varit fantastiskt fluffiga och lite smått dramatiska. Vackert att skåda. I morgon efter jobbet ska jag med dotran på lungröntgen. Vi får hoppas att de ser bra ut. I slutet av veckan får vi veta resultaten av alla blodprov. Ska bli intressant... Sen är det bara ta sig till Bruks för after work. Alltid lika trevligt och nu var det väldigt länge sedan. Men nu är det så att denna tant är trött. Helt slut i benen så det blir hopp i bingen rätt snart. Väckarklockan ringer 05.30 sen är det bara att knata ner till jobbet igen. 

Ha det så gott!

Kramen ~ Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...