15 maj 2013

Stor vit lantlig hylla




Hej!
Idag har jag varit till "bra och begagnat" butiken i byn. Jag letade efter tallrikshållare så att man kan hänga upp tallrikar på väggen. När jag gick runt i butiken och botaniserade så såg jag en stor hylla. Jag tänkte - hmm, undrar om man kan ha den på köksväggen ovanför kökssoffan...



Jag gick hem och funderade. Tänkte - Nä, jag kan ju inte handla på mig en massa lull och sen kommer jag inte att använda den... Men efter en stund i grubbleriets tecken så gick jag tillbaka till butiken och köpte den. Jag ångrar inte mig en sekund. Den är hur fin som helst, och lång. När jag ställer den på högkant så är den högre än mig och jag är 1.75 cm lång! Då jag inte ska fixa köket fören i höst så får den här skönheten stå och vänta på att få komma upp. Men det gör inget. Jag är nöjd över köpet. Den kostade bara 55 riksdaler så det var ett kap. 

Kram ~ Ina

2 kommentarer:

  1. Den hyllan kommer säkert att bli bra i köket;)))
    Vad mycket fint du kommer att kunna ha på den;)
    Kramisar fina du;)

    SvaraRadera
  2. Jättefin hylla och vad billig! Jag håller också på att fundera över vilken typ av hyllor/ev skåp jag skulle kunna ha i mitt kök och kanske också över skrivbordet.Men jag väntar ett tag och låter det "växa" fram....du kommer att få det jättefint.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...