21 maj 2013

Rassel och bling




Hej fina bloggvänner!
Idag har jag påbörjat med lullet, rasslet och blinget. Jag har fluffat kuddar och hängt upp en spegel. Tänk att det tog en timme bara att bestämma sig för om jag skulle hänga upp tavlor eller en spegel. Gissa vad jag valde? Jo tavlor. Jag hängde upp två stycken tavlor bredvid ena fönstret, gick runt och tittade och funderade och funderade. Det kändes liksom inte bra med små tavlor där. Två hål i väggen hade jag fixat pga tavlorna också men de åkte ner ganska så snabbt och en stor spegel åkte upp i stället. Nu får vi hålla tummarna att den hänger kvar där också...



Tittut!
Jo spegel fick det bli. Den täcker tavelhålen ganska bra också. *fniss.
Jag har lullat till det med kuddar i sängen. De har legat i kartonger ganska länge och blivit tillplattade. Kom på sen att det är rätt onödigt med 12 kuddar i en "ungmö-säng". Det är mer kuddar än säng liksom. Skönt är det i alla fall när man lägger sig där en stund för att läsa eller vila. Jag är inte på långa vägar klar än utan måste fixa rasslet också. "Kristallkronan" från Ellos. Lampan som rasslar så fort man tar i den. Jag har ingen kontakt till den så det måste fixas. Men jag hinner inte med så mycket mer idag. Ska iväg och jobba eftermiddag. I morgon blir det 12 timmars pass så det blir inte så mycket gjort då heller. Fast på torsdag är jag ledig. Då ska jag försöka bara vara och träffa vänner och ta en go fika. 

Önskar er en tipptoppdag!

Kramar ~ Ina

4 kommentarer:

  1. Spegeln passade perfekt där
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Du ligger i du med. Hihi. Men fint blir det. Blev bra med spegeln där.
    Kram pernilla

    SvaraRadera
  3. Jättefin lampa och med takrosetten helt ljuvligt! Var köper man sådana? I en färgaffär?

    SvaraRadera
  4. Va mysigt du får det :)
    Klart det ska vara bling och lull lull :)
    Stor kram o fin onsdag till dig!
    Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...