24 maj 2013

När man kommer hem ...



Hej bloggisar!
Jag är precis hemkommen från jobbet. När jag klev in i hallen och kikade in mot samkvämsrummet så strålade solen in riktigt starkt. Man verkligen reagerade på att det var så ljust inne. Det var så härligt att se och bli omsluten av ljuset var precis vad jag behövde nu.  




Man liksom drogs till balkongen för att kika ut mot kvällsljuset. Så härligt. Måste införskaffa mig ett par sköna fåtöljer som man kan sitta och bara njuta av sommarkvällarna. 

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund. Glo lite på tv:n innan sängen. I morgon ringer väckarklockan 05.30. Gäsp. Jag har två dagsturer denna helg. 

Vill önska er fina en riktigt skön helg! Hoppas att ni får sol och värme. 

Kramar ~ Ina

3 kommentarer:

  1. Ingen sak når man kommer hjem til lyset!
    Det har en enorm påvirkning på oss
    mennesker!

    SvaraRadera
  2. Vad fint och ombonat ni har i lägenheten, trivs ni bra där?

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt. Jaa, ett par riktigt sköna fåtöljer som man kan slumra till i, perfekt där!
    Vad fint det blir, älskar såklart mattan :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...