25 maj 2013

Morgon stund har guld i mund ...



Hej fina bloggvänner!

Texten som jag skrev försvann. Trök.

I morse klockan sex gick jag till jobbet. Vaknade före klockans ringsignal. Gick upp och klädde på mig och sen var det bara att knata iväg. Det tog ca en halvtimme att gå till jobbet så det var alldeles lagom. Solens strålar var så vackra mot trädens krispigt gröna löv och fåglarna kvittrade så vackert. Såna här vackra mornar spar man verkligen i minnesbanken...

Önskar er en fin kväll!

Kramar ~ Ina

5 kommentarer:

  1. Vilken vacker promenadväg till jobbet och så får man lite gratismotion också. Jag går också ungefär en halvtimme till jobbet:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker väg att gå på
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Fin väg till ditt jobb!!
    Så härligt med en morgon promenad....lika bra som en kvälls promenad ;)))
    Hoppas mors dag varit bra...det har den varit här;)))
    Kramis bia

    SvaraRadera
  4. En sådan promenad saknar jag, måste ta bilen till jobbet. Annat var det i stan...

    kram o ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Försvann min hälsning nu, va 17!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...