20 maj 2013

Mitt sovrum ...




... börjar ta sig. Min älskade dotter fixade till mitt randiga tak idag som jag målade förra veckan. Efter det hängde hon upp stänger och gardiner så nu börjar det bli färdigt. Lullet och rasslet får komma in i morgon förmiddag och sen ska jag äntligen tömma ett par kartonger med kläder som ska hängas in i garderoberna. Eftersom jag inte gillar våra golv så lade jag på en stor blå wiltonmatta. Skönt för fossingarna. Lampan hade jag tänkt att hänga upp i afton men såg att jag inte hade någon kontakt på den. Det får fixas i mörra det med. Nu ska jag slänga mig i soffan och läsa lite goa bloggar. 

Kramen ~ Ina


3 kommentarer:

  1. Hittade hit genom en annan blogg o säger hej innan jag kikar vidare här inne. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Det börjar arta sej, ser jag;))) ljust och fint i sovrummet ;))
    ha en fin kväll min vän!
    Stor kram från bia

    SvaraRadera
  3. Ja det tar ju sig!
    Blir nyfiken på vad du menar med rasslet, hehe?!

    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...