14 maj 2013

Måla sovrummets takrosett



Bild: Moi - Sovrummet nu idag ...

Idag vaknade jag väldigt tidigt. Jag väcktes av regnet som kom vid halv fem snåret till byn. Det riktigt slog mot fönsterrutorna. När jag väl somnade om så ringde väckarklockan alldeles för snabbt. Men det var vara att kliva upp och kolla om dotran var vaken andra sidan av 3½:an. 



Idag ska jag måla taket och takrosetten i sovrummet. Sen får det liksom duga där inne för ett tag. Nu är det vitt och "rent" som jag brukar säga när jag kladdar på vitt i ett rum. Det känns som att man har sanerat och gjort rummet sterilt. hihi. Min mor sa härom dagen att - Jisses vad ljust rum - hur kan du sova här inne? *fniss 

Nu ska jag klä på mig och iväg och köpa en miniroller sen blir det att kladda färg.

Ha det så gott!

Kramar ~ Ina

2 kommentarer:

  1. så fint ni får det! Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, precis sådär brukar jag också resonera. En gång målade jag listerna vita i stället för att torka av dem :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...