18 maj 2013

Längtan ...




Igår var dotran på "kalas". Hennes ena väninna fyllde 18 år och tjejgänget gick ut för att käka och dricka nåt gott. De passade även på att fira min dotter då hon har tagit körkort! Kolla in vilka söta presenter hon fick. Ett halsband med bilar, rattmuff, leksaksbil, doftgran, post-it lapp i bilformat och godisbilar. Uppfinningsrikt tycker jag. 



Idag hade jag tänkt att röja här innan jag börjar jobbet klockan 12 men så blev det inte. Jag sitter här i soffan och bara slappar och läser alla fina bloggar som finns här i cyber världen. Finns hur mycket som helst.

Jag och dotran förra året i april på GC... 

Längtan. I morse när jag vaknade så kände jag en stark längtan till värmen. Den där värmen kan jag skriva om hur mycket som helst. Det spelar ingen som helst roll hur vackert och soligt det är här i Sverige så kan man inte jämföra den med söderns sol. Min stora dröm är att ha ett litet kryp in på Gran Canaria. Åka dit då och då och bara vara och njuta av solen. Tanka min kropp och knopp. Mina krämpor i leder försvinner och hösnuvan likaså så fort jag kommer söder ut. Jag blir som en "ny Ina" av den miljön. Tror jag ska köpa mig en triss-lott idag ...



3 kommentarer:

  1. Ja, köp en lott idag. Jag håller tummarna :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina presenter och jättestort grattis till fina dotterna som tagit körkort! Håller tummarna att "Ny Ina" vinner på den där lotten så hon kan ha ett kryp in på Kanarieholmarna! Det skulle du verkligen vara värd!

    Kraam

    SvaraRadera
  3. Grattis till dottern som tagit körkort! Min dotter ska precis börja övningsköra. Mysiga presenter hon fick. Ja, vem skulle inte vilja ha ett krypin på Gran Canaria? Köp en lott så ska jag hålla tummarna!
    Kram Carina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...