23 april 2013

Rokoko



Efter tio trevliga arbetstimmar är jag hemma i huset igen. Vi kommer inte bo kvar här så länge till utan inom tre veckor så bor vi i posthuset. Kolla in min söta fåtölj som jag har köpt idag. Är sååå glad över den. Tänk så man är. Köper möbler innan man har renoverat klart i lägenheten. Men jag föll för denna sötnos. Tyckte synd att den kunde gå till spillo så jag slog till. Så som jag jobbar nu blir det inte många knyck i lägenheten. Men samtidigt är det ingen större brådska. Vill gärna att sovrummen blir klara i iallafall. Jag är ledig på söndag så då får jag ta tag i måleriet. 

Nu är klockan halv elva. Dags att sussa. Börjar 07.00 i morgon.

INA

2 kommentarer:

  1. Klart man ska köpa möbler innan man är klar med renoveringen, då blir det så mycket roligare att spacka och måla.

    Och en sådan här dyrgrip ska man inte tveka på. Fantastiskt fin, och vilket fint skick!

    SvaraRadera
  2. Helt underbar fåtölj, så bra att du slog till...man brukar ångra sig annars! Önskar dig en trevlig helg och KRAMAR Helena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...