30 april 2013

Matrummet




Hej hopp!
Igår hade jag en heldag i :an. Det var så skönt att plocka och greja där och liksom "känna in" rummen. Matrummet är själva "½:an". Ett litet krypin bredvid köket. Lilla skiljeväggen mellan kök och matrum ska vi en dag slå ner så att det bli stort men det tar vi till hösten. Så nu får det se ut så här ett tag och det kan jag nog stå ut med. *hihi 



Jag och dotran invigde matrummet. Vi åt kyckling och pasta och det smakade riktigt gott då vi hade grejat hela eftermiddagen. Mer centralt som vi kommer att bo kan man nästan inte göra. Vi har Coop bakom hörnet och Ica tar man sig bara genom parken så är man där. Perfekt. Då jag kommer att jobba 90% kväll här framöver så kommer inte mycket bli gjort de dagar man ska arbeta. Så mina lediga dagar kommer nog att vara riktigt heliga för mig och de kommer att gå till att måla rummen. 

Men nu är det valborg. Ska strax knäppa en cider och äta lite korv.

Ha det så fint!

Kramen ~ Ina

1 kommentar:

  1. Så mysigt ni verkar ha...fin bild på dottern också;))
    Önskar dej en fin 1:a maj min vän!!
    Kramisar till dej!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...