12 april 2013

Lycka! ☆ Glädje!


Hej bloggisar!
Jag kan bli salig av lycka när jag kommer på en superduper idé! Fick en nyss!
Som ni kan se på bilden så har jag en väldigt fint ljus som kommer in i samkvämsrummet trots att balkongen är mot nord/nordväst. Balkongen i sig får inget ljus förrän efter tre på eftermiddagarna. Nedanför balkongen är en trist parkering och för att slippa se den när man tittar ut genom fönstren så kom jag på en genialisk idé om man får tycka det själv. *fniss*. Jag planterar högt gräs eller bambu! Tjohoo. Sen om det klarar av skuggan eller ej det är nästa utmaning. Det ska inte vara en bambu som växter typ tre meter utan bara så att den kommer upp en bit över balkongräcket. Balkongen är en sån där senilbalkong - inglasad. Så det blir aldrig kallt och dragit där utan bra skydd mot växter och blommor. Toppen! Vad tror ni om det? Det kommer väl att funka?

Önskar er en fin fredag!

Kram ~ Ina

Kika in hos fina bloggerskan Pilgrim: http://blandrosorochbladloss.blogspot.com 

7 kommentarer:

  1. Vilken bra idé! Jag tror det kommer bli kanonbra.

    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter som en toppen idè, hoppas det växer så det knakar!

    Önskar dig en fin helg...kram Helena

    SvaraRadera
  3. Gode idder må du jo prøve! Lykke til :-)

    SvaraRadera
  4. Kan bli jättebra, strålande idé
    Så underbar!
    Ha en härlig helg!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  5. Greetings from Holland!
    with love,
    Ineke

    SvaraRadera
  6. Høres ut som en god ide :-)

    SvaraRadera
  7. Låter som en bra ide. Hoppas det växer bra !
    Kram och trevlig helg.
    Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...