28 april 2013

Gustavianska linneskåpet ...




Kolla in nödlösningen. Tacka vettja gamla tjocktvn. Igår kväll på jobbet fick jag ett sms att vår tv hade dött. I morse tog jag fram dotrans gamla 12 tums tv från källaren. Så här ser det ut hos oss i huset just nu då. Helt okej, från 40 tums till 12 tums. Märker nästan ingen skillnad på bildstorleken... 



Idag har jag varit ledig så jag och mor åkte till Avesta för att kolla in nya tv-apparater på Elgiganten. En ny tv  var vi bara tvungna att införskaffa oss, och den skulle passa linneskåpet. 



Så nu är den nya tv:n på plats. Så skönt att ha det gjort. 

I morgon ska jag börja måla taket i mitt sovrum - hoppas jag. Ska bli skönt att få lite gjort nu när man är ledig. När mitt sovrum är färdigmålad så ska vi börja flytta resten dit. Det blir liksom lättare att städa rent huset när den är tom. Nu ska jag packa prylar i kartonger och bära ut till bilen...

Ha det gott!

Kramen ~ Ina

3 kommentarer:

  1. Oj vad härligt att få målat i sovrummet...och en Tv måste man ju ha eller hur?
    Ha det gott min vän och trevlig valborg i morrn;))
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Trevlig valborg önskar jag dej...hoppas vädret är bra hos er...här blåser det men är soligt ;))
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  3. Nu hittade jag dig igen. Hoppas att du har haft en bra Valborg!
    Kram Carina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...