22 april 2013

Fina tallrikar och vacker rokokofåtölj




Här på ballisen har jag suttit en stund idag. Satt med ett leende. Det börjar ordna upp sig med det ena och det andra. Sakta men säkert. Fullspäckade dagar med tokmycket att göra. Men en dag så kan man pusta ut. Perstorpsbordet fick följa med till Posthuset. Den får duga till balkongbord ett tag. Skönt att ha avställningsyta och vi kan även äta där om vi är sugna på det. 



Kolla in tallrikarna!
Är de inte ursöta! Har beställt från HM och visst är det onödigt men jag kunde inte låta bli...


Kolla in denna lilla skönhet! Köpt på facebook idag. Kära mor får äran att hämta den då jag jobbar. Den ska stå i blivande sovrummet. I dotrans eller mitt. Vi får se. 

Nu är det superduperdagar = jobbardagar. Går av på lördagvkäll...

Ha det så gott!

INA 

1 kommentar:

  1. Hej, jag förstår att du är mitt i renoveringstagen! Så himla kul, jag älskar sådant.
    Lampa till v från Indiska har jag, satsa på den hihi..

    kramen Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...