27 april 2013

Chippendale-fåtöljer




Idag hade jag ett långt arbetspass. 7.30 till 20.30. Jag tog en liten rast och begav mig förbi kyrkan och till Lövparkens trädgård. Solen sken men det var kallt i luften.



Denna söta fåtölj har Ebba tagit. Den har blivit hennes. Hon ligger där typ dygnet runt. Jag får så fina söta mms från dotran när jag är på jobbet, där Ebba ligger och chillar på sin nyfunna plats. 


Måste bara visa dessa fåtöljer. Vill ha!! Hjärtat bara säger dunkelidunk när jag ser dem.
De skulle passa såå bra hos oss. Blev kär i dem när jag googlade runt efter rottingfåtöljer. Tror de kallas för chippendale-fåtöljer men är inte säker. Visst är de charmiga!

Nu är jag trötter så det blir strax hopp i loppelådan. I morgon är jag ledig. Får nästan ångest för det är så mycket jag skulle behöva göra. Men det jag helst skulle vilja är att ta det bara lugnt och åka på loppisar och auktioner. Bara koppla av. Men så blir det inte. Måste börja packa på allvar här i huset.

Kramen ~ Ina



1 kommentar:

  1. Men kära vän vad det var svårt att hitta till dej...har nyss varit in på din gamla blogg och skrivit?....du har gett mej adressen men jag trodde den hette inas posthouse ?....men nu har jag ju hittat rätt , hihi....hoppas du trivs i ert nya hem;) Idag ska jag plantera penseer på bron...och vara ute lite i solen;)
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...