12 april 2013

Denna väntan ... ☆


Jag håller på att bli galen. Jag har köpt en lägenhet från ett dödsbo. 
Helt i sin ordning. Men pappersarbetet tar sån tid från Hsb pga att ett papper var felskrivet. Det blir liksom inte kul att få dubbla hyror här i slutet av månaden... men men det kommer att ordna sig men jag hatar att vänta. I morgon är det visning på huset. Ska bli såå skönt när det är över. Tar musten ur mig. Nästa vecka blir det tokmycket att göra. Flytta saker som står kvar i huset till lägenheten och kasta skräp på sopstation, städa ute, städa inne. Veckan där efter så kommer jag att börja jobba. Har fått ett vik på psyk. Då när man kommer hem så är man trött mentalt och orkar inte med några större projekt utan det kommer att bli renovering på mina lediga dagar... nu har jag muttrat klart. Jag är faktiskt glad, believe me haha. Har fått ett jobb som jag verkligen tycker om att jobba med. Fått tag på en fin lägenhet och har bokat in en ny resa. Så jag har egentligen inget att klaga på... 

Nu ska jag ner i källaren och döda monsterstora spindlar -
 märks att det är vår på g när bestarna tittar fram ...



Kramar ~ Ina

Ps. Min blogg inashouse är på sista sucket. Snart är det inte "inashouse" nå´mer när huset är sålt ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...