29 mars 2013

Lilla toan


Ela började att måla toaletten också idag. Hon var riktigt på hugget. Jag fick stå och assistera och hålla i stegen och fylla i målartrågen. Väggarna och taket på toan var pissgult. Riktigt gult. Original från -68 helt klart. Nu är det spärrmålat ett varv och det blir nog två varv till med vit färg innan det är heltäckt. Den här lilla toan blir dotrans privata. Hon har tagit lilla sovrummet, "walk in closet" garderoben och lilla toan till sina domäner. Kanske därför vi börjar där först? :-) 

1 kommentar:

  1. Grattis till din nya lägenhet och din nya blogg! Ser att du gör som jag "Nytt liv-ny blogg". Ska bli kul att följa er. Önskar att jag hade en "målande dotter"....skulle behövt rusta hos mig med men jag varken kan eller hann med det....Önskar lyckat till med renoveringen och hoppas ni får bort röklukten. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...