24 mars 2013

Kök och matrum


Idag var jag och mor upp lägenheten en sväng. Vi gick runt och funderade på vad som behöver göras och vilka prion arbetena har. Här på första bilden ser ni lilla matrumsdelen inkl. garderober. Till höger är dörröppningen till köksdelen. 


Man jublar inte direkt när man ser dessa golv. Fruktansvärt gräsliga. Det blir en utmaning för mig och mitt inre att leva med dem ett halvår. haha  Både kylen och frysen är nya. Skönt att man slipper såna utgifter just nu i allafall. Tycker det är viktigt att det är rena och fräscha vitvaror. 


Här på bilden kan ni se den där väggen som jag vill få bort. Tänk vad stort det kommer att bli om man tar bort den lilla delen. Kök och matrum i ett. 


Här står mor och kollar in hyllor och lådor i köket. Det fanns gott om utrymme. Men Jag funderar på vart jag kan ställa micron. Vill iiiinte ha den framme på disk/arbetsbänk. 

Men vi ska börja måla nästa helg. Vi hann inte starta denna då man har sålt möbler och röjt i källaren. Nu ska jag slänga mig i soffan en stund och drömma om mina projekt.

Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...