28 mars 2013

Hallen


Nu har man börjat planera på allvar. I morgon ska jag och dotran till lägenheten och ta lite mått för vi ska köpa lister till hennes sovrum. Men jag vill visa er hallen. Golvet är en plastmatta och är väl okej. Rätt ny. Men jag har så svårt med olika golv, vill ha enhetligt så det blir nytt i höst.


I hallen finns det en liten garderob bredvid köket. Där kan man hänga upp lite jackor och ställa in några skor.  Bra att det finns förråd i varje rum Hallen har en garderob och två förråd. Ska ta bättre och fler bilder så fort jag kommer dit igen... 


Här är ena förrådet. Där kan man bunkra upp med kartonger så slipper man ha dem i vägen när vi rustar. Jag vill dit nuuu redan och greja men det är tokmörkt ute så jag får vänta så fint tills i morgon... 

1 kommentar:

  1. Den verkar så väldigt mysig den lägenheten, och det ska bli så skoj att få se hur det blir.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...